Als één van de grootste aanbieders van praktijkwebsites blijft Praktijkinfo haar propositie vernieuwen. In deze tijd waarin niet alleen zorg op afstand op veel grotere schaal wordt ingezet maar ook patiënten verwachten dat zij 24/7 op de website van hun zorgverlener terecht kunnen voor bijvoorbeeld het maken van een afspraak, sluiten zij de handen ineen met Zaurus, aanbieder van digitale spreekkamers en digitale zorgassistenten.

Wie is Zaurus?

Zaurus heeft één missie: een bijdrage leveren aan zorg met digitale oplossingen. Het doel is om zorg op afstand gemakkelijker en toegankelijker te maken en daarnaast de druk op zorgverleners en hun menselijke assistenten te verminderen. Voorbeelden van oplossingen zijn de digitale spreekkamers en digitale praktijkassistent.

Waarom werkt Praktijkinfo samen met Zaurus?

Praktijkinfo wil voorloper zijn/blijven in het digitaliseren van de zorg. Praktijkinfo zet de praktijk altijd op nummer een en blijft kijken hoe het haar proposities kan ontwikkelen om het werken in de praktijk steeds efficiënter te maken. Dit sluit aan bij de missie van Zaurus. Het coronavirus heeft de opkomst van bijvoorbeeld beeldbellen in de zorg versneld. Zaurus heeft met haar digitale spreekkamers een ver doorontwikkeld platform om beeldbellen mogelijk te maken. Dit platform is volledig gericht op beeldbellen in de zorg. Niet te vergelijken met bijvoorbeeld Zoom of Whereby. De digitale spreekkamers  bieden meer mogelijkheden. Naast beeldbellen is het bijvoorbeeld mogelijk om te Live chatten maar nog belangrijk om te koppelen met het centraal dossier.

Naast digitale spreekkamers is Zaurus continue bezig met het ontwikkelen van digitale oplossingen binnen de zorg. De mogelijkheden voor e-health en digitale zorg bieden voor zowel zorgverlener als patiënt vele voordelen. Daarom zien wij Zaurus als de betrouwbare en innovatieve partner.